Przygotowanie dokumentów do celów kredytowych: |
- Klient rozliczający się KPIR lub ryczałt |
50-100 zł |
netto |
- Klient rozliczający się na pełnej księgowości |
100-300 zł |
netto |
Korekta deklaracji rozliczeniowych z winy Klienta |
50 zł |
netto |
Sprawozdanie do Urzędu Statystycznego |
50-200 zł |
netto |
Przeprowadzenie czynności kontrolnych w Urzędzie Skarbowym |
50-200 zł |
netto |
Przeprowadzenie kontroli podatkowej w Biurze Rachunkowym |
od 100 zł |
netto |
Wypełnianie zgłoszenia zmian w zaświadczeniu w Urzędzie Miejskim |
50 zł |
netto |
Likwidacja działalności gospodarczej (deklaracje, rozliczenie) |
od 100 zł |
netto |
Sporządzenie umowy dla spółki cywilnej, umowy najmu, ajencyjnej |
50 zł |
netto |
Sporządzenie deklaracji PIT-roczny (PIT-28,-36,-37 i inne) |
od 50 zł |
netto |
Sporządzenie deklaracji VAT-7, PIT-4 |
od 50 zł |
netto |
Kontrola/wyprowadzenie dotychczasowych rozliczeń wraz z ustaleniem właściwości i wysokości zobowiązania podatkowego lub ZUS |
od 200 zł |
netto |
Napisanie pisma (podania, pisma wyjaśniającego, zaświadczenia o niezaleganiu) lub inne czynności |
od 20 zł |
netto |
Pomoc przy toczącej się kontroli podatkowej |
od 200 zł |
netto |
Założenie firmy osoba fizyczna (rejestracja US, ZUS) |
od 50 zł |
netto |
Założenie firmy spółka cywilna (rejestracja US, ZUS) |
od 100 zł |
netto |